Monday, 7 August 2017

Drie kaarten: Nieuwe plate, Gelli plate, Distress ink en oxide gebruikt.

Dit zijn nog drie kaarten gemaakt van de nieuwe plate Wilde dieren 4
Ik heb voor de eerste kaart gewerkt met de Gelli plate en Acrylverf.
Op de mal van  Afrika heb ik met Distress inkt gewerkt.
Gestempeld met Stazoninkt en ingekleurd met Distress oxide.


 Voor de middelste kaart heb ik een foto van internet gehaald en
die als achtergrond gebruikt.Deze olifanten heb ik ook gestempeld
op papier dat ik eerst gekleurd had met Distress oxide.
Daarna heb ik de olifanten ervoor geplakt.


Voor de onderste kaart heb ik eerst een mal van Zuid-Afrika gemaakt en die
gebruikt samen met distress inkt. Hierop heb ik zitten doodle. 
De giraffen heb ik ook met distress inkt geschilderd.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden en ga je zelf aan
de slag met deze stempels? Dan ben ik heel benieuwd wat jullie ervan maken.
Er loopt nog een challenge...Vacation challenge 6
Leuk als je meedoet.

Groetjes Janny

2 comments:

Marlies said...

Schitterend Janny!!

Jetske said...

Alweer drie mooie kaarten! Die met de olifanten voor de foto vind ik het allermooist! Leuk gedaan ook, de foto in op- en aflopende strepen, dat geeft een gevoel van diepte.